سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

جدیدترین تصاویر مبارزه با بدحجابی در مناطق مختلف شهر تهران

اجرای طرح امنیت اخلاقی در شهر تهران توسط نیروی انتظامی همچنان در مناطق مختلف شهر تهران پیگیری می شود.


ادامه مطلب ...

تئاتری عجیب وهنجار شکن درتهران+عکس

این مطلب رو من کپی میکنم وگذاشتن اون به معنی تأیید حرفای نویسنده نیست نام تاپیک دراون انجمن خاص تئاترمنحرف جنسی بود که من با دید خودم اسمشو عوض کردم چون بنظرم این تئاتر فقط یه هنجارشکنی محسوب میشه که باید نقد بشه نه صرفن انتقادچون با پاک کردن صورت مسئله موضوع مورد تئاتر حل نمیشه(پژواک)

ترویج و عادی‌سازی اباحه‌گری و ابتذال‌بخشی از محورهای نمایش «هدا گابلر» است که از 15 دی ماه برای عموم مردم در تئاتر شهر تهران در حال نمایش است.
نمایش «هدا گابلر»به محلی برای ترویج اباحه‌گری، ابتذال و عادی‌سازی چند شوهری، اختلاط زن و مرد و استفاده از نمادهای یک فرقه انحرافی موسوم به «بردگی جنسی و فراماسونری» و دیگر اقدامات ضدارزشی تبدیل شده است.


 

ادامه مطلب ...

دختر و پسر هم دختر پسرهای قدیم


دختر و پسر قدیم , عکس از دختر و پسر قدیمی , قدیم , عکس قدیمی

کلنگ زنی قلابی


کلنگ راه آهن چابهار به مشهد به زمین زده شد و به هوا رفت

نمی دونی تا کجا رفت

ما این راه آهن رو نداشتیم

احمدی بهمون عیدی داد

یک راه آهن قلابی داد

تفکیک‌ جنسیتی برای شارژ موبایل/ تصویر



تفکیک‌ جنسیتی برای شارژ موبایل  , تفکیک‌ جنسیتی , تفکیک‌ جنسیتی در ایران , عکس تفکیک‌ جنسیتی , سوتی تفکیک‌ جنسیتی , عکس سوتی ایرانی