سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

تصاویر جدید فیلم سینمایی اخراجی های ۳

اسم بازیگرانی را که در هر تصویر میبینید زیر آن قرار دارد.


Ekhrahiha%203 %5BTakPic%20%28asli%29 تصاویر جدید فیلم سینمایی اخراجی های 3

ادامه مطلب ...

دانلود موزیک نوروزنامه مخصوص لحظه ی تحویل سال نو


 عکس   دانلود موزیک نوروزنامه مخصوص لحظه ی تحویل سال نو

همه ما تحویل سال نو را با شنیدن صدای توپ و یا شنیدن صدای سرنا می شناسیم. این نوا که معروف به نوروزنامه می باشد در دستگاه چهارگاه موسیقی ایرانی برای اولین بار توسط استاد مرحوم علی اکبر مهدی پور دهکردی در حدود ۲۵ سال پیش در تهران ضبط شد و از آن موقع تا کنون به نوروزنامه معروف شد و ایرانیان لحظه سال نو را با این نوا می شناسند. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
    • رمز: www.4downloads.ir

این میلیاردر، به خاطر جریمه 32 پوندی التماس می کند(+عکس)

درآمد هفته ای 296 میلیون تومانی ساموئل اتوئو و التماس وی از مامور جریمه بخاطر صدور قبض 32 پوندی جریمه پارک ممنوع سوژه رسانه ها شده است.

به گزارش خبر، این فوتبالیست هفته ای 185 هزار پوند درآمد داشته اما برای قبض جریمه 32 پوندی از مامور صدور قبض التماس می کند.

در این تصویر مامور اهل میلان قبض جریمه 60 یورویی را بدلیل پارک کردن اتومبیل در محل ممنوع به وی نشان می دهد اما وی برای اینکه جریمه نشده و این مبلغ را پرداخت نکند، از مامور التماس می کند.

وی انگشتهای خود را نا امیدانه به سمت مامور خانم گرفته و تا آخرین ثانیه سعی می کند نظر مثبت وی را جلب کند. درآمد وی در هر فصل فوتبال بالغ بر6.9 میلیون پوند است. 


 
 

 

 

 

ثروت و حرفه ی بازیکنان فوتبال ایرانی!

 عکس   ثروت و حرفه ی بازیکنان فوتبال ایرانی!

فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال یکی از ساکنین محله فرمانیه است. چندین ماشین دارد و خودش از پرادو و بی. ام. و اش خیلی بیشتر استفاده می کند. فرهاد سرمایه گذاری های زیادی انجام داده که می توان به طور نمونه به شهرک سازی اش در دبی و همچنین در شمال کشور اشاره کرد. او اما در کارهای زیاد دیگری هم سرمایه گذاری کرده و می کند.

ادامه مطلب ...